Obvyklé chyby produktů Autodesku (ACA, CAD, LT..), které se objevují nejen při instalaci...
Kategorie » téma: AutoCAD | AutoCAD Architecture | Revit Architecture | AutoCAD Civil 3D | AutoCAD LT
05.01.2011 12.16 | | Komentáře: 2 komentářů | Přečteno: 24540x
Nejednou nás při instalaci následujících produktů: AutoCAD, AutoCAD LT, AutoCAD Architecture, Revit Architecture, Civil 3D, .. zastaví "chybová hláška". Ukažme si alespoň nejčastější z nich..
"Error 1603"
- ověřit a zajistit přístup do instalovaných složek
- složky můžou být: šifrované; systém nemá přístup do instalovaných složek; v deploymentu jsou využity "mapované jednotky", které při instalaci nejsou přístupné...
"Error 1606" - nelze získat přístup k umístění v síti; je nutné ověřit hodnoty v registru:
- HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders
Pro systémy Windows XP a Windows Server 2003
HKLM-XP |
Pro systémy Windows Vista, Windows 7 a Windows Server 2008
HKLM-W7 |
- HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders
Pro systémy Windows XP a Windows Server 2003
HKCU-XP |
Pro systémy Windows Vista, Windows 7 a Windows Server 2008
HKCU-W7 |
"Error 1402, 1406" - do verze 2009
- nemožnost zápisu do kliče v registru při instalaci
- v editoru registru umožněte zápis do příslušné "větve", nebo klíče - obvykle HKLM:
Spustit->"regedit"- pravé tl. myši na příslušné větvi: "oprávnění": umožnit zápis pro "everyone"
"Error: Unhadled exception has occurred in your application"
- během instalace ... JIT
- chyba může být v aplikaci: "Microsoft.NET Framework"
odinstalujte všechny verze Mic..NET Fr. včetně service packů a hotfixů
a nainstalujte pouze verzi: "Microsoft.NET Framework 3.5"
"Activation problem"
- toto řešení využijte v krajním případě (pokud na počítači nemáte již aktivován jiný produkt - bylo by ho nutné aktivovat znovu):
odstraňte soubor: "ADSK_FLEX_00691b00.data" ze složky: "C:\ProgramData\FLEXnet\" - toto smaže aktivaci všech
aktivovaných produktů Autodesku
"Problémy s profilem uživatele (windows) - opakované spouštění instalace CADu"
- při snaze spustit produkt se pokaždé rozběhne "instalace" produktu do profilu přihlášeného uživatele
- po přihlášení do "problémového profilu windows" spusťte editor registru (regedit) a odstraňte následující klič:
"HKCU\Software\Autodesk\<název produktu>
dále smažte tyto adresáře včetně jejich obsahu:
Pro systémy Windows XP a Windows Server 2003
C:\Documents and Settings\<jméno prfilu uživate>\Application Data\Autodesk\<název produktu>
C:\Documents and Settings\<jméno prfilu uživate>\Local Settings\Application Data\Autodesk\<název produktu>
Pro systémy Windows Vista, Windows 7 a Windows Server 2008
C:\Users\<jméno prfilu uživate>\AppData\Roaming\Autodesk\<název produktu>
C:\Users\<jméno prfilu uživate>\AppData\Local\Autodesk\<název produktu>
- spusťte produk pro nové zkopírování do aktuálního profilu..
JT