řadit podle: nejnovější | nejčtenější | nejkomentovanější
Service pack 1 pro AutoCAD CIVIL 2012
Kategorie » téma:
06.12.2011 16.36 | | Komentáře: 0 komentářů | Přečteno: 12822x
Sevice pack 1 - update Civilu 2012 je k dispozici ke stažení
Inicializace AutoCAD MAP při spuštění jiného programu.
Kategorie » téma: AutoCAD | AutoCAD Civil 3D
06.12.2011 15.16 | | Komentáře: 0 komentářů | Přečteno: 16220x
V některých případech se po bezproblémové instalaci i spouštění AutoCAD MAP 3D objevuje nepříjemná chyba: při spuštění jiných programů se MAP inicializuje, jako by byl poprvé spouštěn v novém profilu.
Dokumentace existujících sítí a využití Canalisu pro správu sítí.
Kategorie » téma: AutoCAD Civil 3D | Canalis - projektování a správa Trubních sítí
24.11.2011 16.31 | | Komentáře: 0 komentářů | Přečteno: 17189x
Zatím jsme prezentovali URBANO Canalis zejména jako nástroj pro projektování.
Canalis má ale ještě jednu tvář - správu a dokumentaci.
Je pro to vybaven dvěma skupinami funkcí:
- Rychlý a snadný převod výkresů situace na sítě Canalisu, včetně odvození výšek z různých obvyklých zdrojů - například textů u šachet.
- Elegantní a snadné propojení s existujícími databázemi správců.
Ferrovia - Odvodnění
Kategorie » téma: AutoCAD Civil 3D | Profesní plikace pro AutoCAD/CIVIL3D » Ferrovia - projektování kolejových tratí
16.11.2011 16.18 | | Komentáře: 0 komentářů | Přečteno: 16814x
Ferrovia je vybavena funkcemi, které umožňují oboustranný přenos dat mezi Situací, Profily a Řezy.
Můžeme tak například linii v situaci přenést do profilu a do řezů anebo paty svahů z řezů do situace nebo profilu.
Tyto funkce se používají zejména pro:
- zobrazení hranice drážního pozemku v řezech
- návrhu nivelet příkopů na profilu
- zobrazení pat svahů, banketů, příkopů apod. v situaci
Ferrovia - možnosti projektování vícekolejné trati
Kategorie » téma: AutoCAD Civil 3D | Profesní plikace pro AutoCAD/CIVIL3D » Ferrovia - projektování kolejových tratí
16.11.2011 10.58 | | Komentáře: 0 komentářů | Přečteno: 15768x
Ferrovia obsahuje funkci pro vkládání železničního svršku - kolejnic, pražců a lože. Na jednokolejné trati se vloží podle zvolených parametrů najednou - automaticky.
Na vícekolejné trati je to složitější - osy mají proměnnou vzdálenost, nemusí mít shodnou výšku. Ani základní geometrie není vždy stejná.
Jak na to je tématem tohoto příspěvku.
< 1 2 3 4 5 Stránka 6 7 8 9 10 11 .. 15 >