řadit podle: nejnovější | nejčtenější | nejkomentovanější
Opakované zapisování shodných textových řetězců pomocí automatických polí
Kategorie » téma: AutoCAD
21.11.2011 09.21 | | Komentáře: 0 komentářů | Přečteno: 20685x
Dokumentace existujících sítí a využití Canalisu pro správu sítí.
Kategorie » téma: AutoCAD Civil 3D | Canalis - projektování a správa Trubních sítí
24.11.2011 16.31 | | Komentáře: 0 komentářů | Přečteno: 17598x
Zatím jsme prezentovali URBANO Canalis zejména jako nástroj pro projektování.
Canalis má ale ještě jednu tvář - správu a dokumentaci.
Je pro to vybaven dvěma skupinami funkcí:
- Rychlý a snadný převod výkresů situace na sítě Canalisu, včetně odvození výšek z různých obvyklých zdrojů - například textů u šachet.
- Elegantní a snadné propojení s existujícími databázemi správců.
Ferrovia - Odvodnění
Kategorie » téma: AutoCAD Civil 3D | Profesní plikace pro AutoCAD/CIVIL3D » Ferrovia - projektování kolejových tratí
16.11.2011 16.18 | | Komentáře: 0 komentářů | Přečteno: 17140x
Ferrovia je vybavena funkcemi, které umožňují oboustranný přenos dat mezi Situací, Profily a Řezy.
Můžeme tak například linii v situaci přenést do profilu a do řezů anebo paty svahů z řezů do situace nebo profilu.
Tyto funkce se používají zejména pro:
- zobrazení hranice drážního pozemku v řezech
- návrhu nivelet příkopů na profilu
- zobrazení pat svahů, banketů, příkopů apod. v situaci
Svislý popis profilu ve zvolených místech
Kategorie » téma: AutoCAD Civil 3D | Canalis - projektování a správa Trubních sítí
02.11.2011 16.51 | | Komentáře: 0 komentářů | Přečteno: 16408x
V profilech kanalizace často potřebujeme vložit svislý popis - výšku terénu, výšku nivelety a hloubku nivelety na zvolná umístění - na výškové body, v příkopech, obrubnících a na povinné spojnice.
Ferrovia - možnosti projektování vícekolejné trati
Kategorie » téma: AutoCAD Civil 3D | Profesní plikace pro AutoCAD/CIVIL3D » Ferrovia - projektování kolejových tratí
16.11.2011 10.58 | | Komentáře: 0 komentářů | Přečteno: 16310x
Ferrovia obsahuje funkci pro vkládání železničního svršku - kolejnic, pražců a lože. Na jednokolejné trati se vloží podle zvolených parametrů najednou - automaticky.
Na vícekolejné trati je to složitější - osy mají proměnnou vzdálenost, nemusí mít shodnou výšku. Ani základní geometrie není vždy stejná.
Jak na to je tématem tohoto příspěvku.