Obvyklé chyby produktů Autodesku (ACA, CAD, LT..), které se objevují nejen při instalaci...

Kategorie » téma: AutoCAD | AutoCAD Architecture | Revit Architecture | AutoCAD Civil 3D | AutoCAD LT

05.01.2011 12.16 | Jan Tošovský | Komentáře: 2 komentářů | Přečteno: 16188x

Nejednou nás při instalaci následujících produktů: AutoCAD, AutoCAD LT, AutoCAD Architecture, Revit Architecture, Civil 3D, .. zastaví "chybová hláška". Ukažme si alespoň nejčastější z nich..

"Error 1603"

 - ověřit a zajistit přístup do instalovaných složek

 - složky můžou být: šifrované; systém nemá přístup do instalovaných složek; v deploymentu jsou využity "mapované jednotky", které při instalaci nejsou přístupné...

"Error 1606" - nelze získat přístup k umístění v síti; je nutné ověřit hodnoty v registru:

  - HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders
      Pro systémy Windows XP a Windows Server 2003

HKLM-XP
HKLM-XP

      Pro systémy Windows Vista, Windows 7 a Windows Server 2008

HKLM-W7
HKLM-W7

  - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders
      Pro systémy Windows XP a Windows Server 2003

HKCU-XP
HKCU-XP

      Pro systémy Windows Vista, Windows 7 a Windows Server 2008

HKCU-W7
HKCU-W7

"Error 1402, 1406" - do verze 2009

   - nemožnost zápisu do kliče v registru při instalaci

   - v editoru registru umožněte zápis do příslušné "větve", nebo klíče - obvykle HKLM:
     Spustit->"regedit"- pravé tl. myši na příslušné větvi: "oprávnění": umožnit zápis pro "everyone"

"Error: Unhadled exception has occurred in your application"

   - během instalace ... JIT

   - chyba může být v aplikaci: "Microsoft.NET Framework"

      odinstalujte všechny verze Mic..NET Fr. včetně service packů a hotfixů
      a nainstalujte pouze verzi: "Microsoft.NET Framework 3.5"

"Activation problem"

   - toto řešení využijte v krajním případě (pokud na počítači nemáte již aktivován jiný produkt - bylo by ho nutné aktivovat znovu):

     odstraňte soubor: "ADSK_FLEX_00691b00.data" ze složky: "C:\ProgramData\FLEXnet\" - toto smaže aktivaci všech
     aktivovaných produktů Autodesku

"Problémy s profilem uživatele (windows) - opakované spouštění instalace CADu"

   - při snaze spustit produkt se pokaždé rozběhne "instalace" produktu do profilu přihlášeného uživatele

   - po přihlášení do "problémového profilu windows" spusťte editor registru (regedit) a odstraňte následující klič:
     "HKCU\Software\Autodesk\<název produktu>
      dále smažte tyto adresáře včetně jejich obsahu:
      Pro systémy Windows XP a Windows Server 2003
         
C:\Documents and Settings\<jméno prfilu uživate>\Application Data\Autodesk\<název produktu>
         C:\Documents and Settings\<jméno prfilu uživate>\Local Settings\Application Data\Autodesk\<název produktu>
      Pro systémy Windows Vista, Windows 7 a Windows Server 2008
         
C:\Users\<jméno prfilu uživate>\AppData\Roaming\Autodesk\<název produktu>
         C:\Users\<jméno prfilu uživate>\AppData\Local\Autodesk\<název produktu>
   - spusťte produk pro nové zkopírování do aktuálního profilu..

   JT

Komentáře:

#1 | Šimon » Problémy s profilem uživatele (windows) - opakované spouštění instalace CADu"

15.10.2013 16.41

Dobrý den

Chtěl bych se optat kde najdu regedit ....osobně ho nemůžu nikde najít

#2 | Juraj Kulašík » --

12.01.2016 09.42

Pri kopírovaní niektorých blokov z jedného výkresu do druhého
do trvá dlho a niekedy vypne počítač. Ďakujem. Kulašík.

Přidat komentář

 *
 *
 
 *
 * Opište text z obrázku. Není potřeba rozlišovat velká a malá písmena.

*) Povinné položky jsou označeny hvězdičkou.