řadit podle: nejnovější | nejčtenější | nejkomentovanější

Ferrovia je vybavena funkcemi, které umožňují oboustranný přenos dat mezi Situací, Profily a Řezy.

Můžeme tak například linii v situaci přenést do profilu a do řezů anebo paty svahů z řezů do situace nebo profilu.

Tyto funkce se používají zejména pro:

- zobrazení hranice drážního pozemku v řezech

- návrhu nivelet příkopů na profilu

- zobrazení pat svahů, banketů, příkopů apod. v situaci

Ferrovia obsahuje funkci pro vkládání železničního svršku - kolejnic, pražců a lože. Na jednokolejné trati se vloží podle zvolených parametrů najednou - automaticky.

Na vícekolejné trati je to složitější - osy mají proměnnou vzdálenost, nemusí mít shodnou výšku. Ani základní geometrie není vždy stejná.

Jak na to je tématem tohoto příspěvku.

Jednoduchý postup pro vložení výhybek a jejich spojení trasou.

Zejména při rekonstrukcích kolejových tratí je potřeba se s návrhem trasy co nejvíc přiblížit k původnímu stavu.

Většina projekčních softwarů nabízí nějakou formu proložení "best fit". Obvykle se však prokládání omezuje na základní elementy trasy - přímé a oblouky a pospojování přechodnicemi už nechávají na projektantovi.

Ferrovia vám navrhne celou trasu včetně přechodnic rovnou ze zaměřených bodů.

A opravdu "Best fit".

 

Související weby:

www.kdata.cz - CAD software

www.kcad.cz - Stavební fyzika

www.datasystem.cz - Primární data

CAD Software » Aktuality

15.11.2017 09.44 » Seminář: Využití mračen bodů v prostředí software Autodesk

Dne 28.11. 2017 se na Václaském náměstí v Praze koná Seminář: Využití mračen bodů v prostředí software Autodesk. Více informací a přihlášky zde.

09.01.2014 11.24 » Školení v roce 2014

Prohlédněte si nabídku našich aktuálně vypsaných školení zde:

http://www.kdata.cz/index.php?stranka=skoleni-a-seminare

V případě dotazů se neváhejte na nás obrátit prostřednictvím elektronické pošty či telefonu. Organizuje: Filip Slezáček, slezacek@kdata.cz, +420 725 784 967